niedziela, 25 marca 2012

And the winners are...

No i wylosowano. Tak jak poprzednio losy zostały wybrane ręcznie przez rączki losujące :)
 i pierwszą zwyciężczynią jest...
lecimy dalej ;)
i trzecia wylosowanka 
i siebie nie będę publikować, bo na zdjęciu wyszłam jakbym miała napakowane policzki ;)
Ponadto chciałabym nagrodzić też Agę z bloga http://niebieskomi.blogspot.com/ za pozostawienie największej ilości komentarzy :)
oraz Silvanis za to, że zapiasła się jako pierwsza (taki mój kaprys ;)
Nagrodzoną piątkę proszę o adres na mojego maila ( kinka1996@wp.pl )

Dziękuję wszystkim za udział. Ostatnio zobaczyłam, że blog ma już ponad 5 tys. wejść i ponad 50 obserwatorów! Dziękuję za to, że jesteście ze mną! :)


7 komentarzy:

  1. Gratuluję szczęściarom.
    Tobie powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O jesu czy to prawda tam jest mój nick?? Bardzo mi miło że mnie nagrodziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :))) Hura!
    Baardzo bardzo dziękuję :)

    Całuski dla młodej damy, która szczęśliwą rączką wylosowała mój nick :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję szczęśliwcom =}
    i pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje bardzo za wyróznienie jest mi niezmiernie miło i bardzo sie ciesze :)

    OdpowiedzUsuń